Support2018-02-22T09:09:58+00:00

Support i världsklass för era viktiga säkerhets- och nätverkslösningar

SecureLink Support ger tillgång till certifierade experter inom SecureLinks Technical Assistance Center (TAC), programvaruuppdateringar, alternativ för hårdvarubyten samt administration av licenser och underhållsavtal. SecureLink Support har skapats med en uppsättning flexibla processer för att på bästa sätt anpassas till kundens organisation.

SecureLink Support finns som:

  • Standard SecureLink Support (TAC), vardagar från 8.00 till 17.00, CET
  • Premium support 24/7
  • Administration av licenser och underhållsavtal
  • Support och underhåll från tredje part och tillverkare
  • Electronic Service Level Agreement (E-SLA)
  • Service Delivery Manager med servicemöten två gånger om året

Befintliga kunder

LOGGA IN

Support, svenska kunder
SecureLink TAC
(Avgiftsfritt) 0200 12 52 31

Support, internationella kunder
+46 40 60 60 640

Skicka ett mejl
support@se.securelink.net

SecureLink Sverige